Header img

Turun miitti

17/05/2015

Ihanaa! Tätä oli koko kevät odotettu! Nimittäin Turun kosmetiikkabloggaajien miittiä. Tänä viikonloppuna se viimein nyt oli ja voi että miten olikin mukavaa. Junaliput ja hotelli oli varattu jo ties kuinka kauan sitten, joten kiva oli lähteä reissuun kun kaikki oli valmiina. Matka täältä Joensuusta kesti siis n. 7tuntia mennen tullen, joten siltä osin oli melkoisen rankka reissu, mutta hetkeäkään en antaisi pois. Pääsin taas tutustumaan niin moniin uusiin ihmisiin ja tapaamaan vanhoja tuttuja!

Junassa jo löydettiin Polish This! Blogin Annien kanssa toisemme ja hänen kanssaan sitten matkustettiin Turkuun. Kiva kun ei tarvinnut yksin istua, kun oli vielä unohtanut kuulokkeet kotiin niin en voinut edes musiikkia kuunnella. Jossain vaiheessa huomattiin, että vieressä istui Designin’ Eyes -blogin Anni, joten yksi lisää porukkaan! Pasilassa meillä oli n. puoli tuntia aikaa syödä, joten käytiin Subwayssa patongit syömässä. Sen jälkeen matka jatkui kohti Turkua, jolloin matkasin Kissis blogin Heinin ja Miss Piggy’s Pearls blogin Sallan kanssa.

Turun päässä sitten oli hetki aikaa ennen tapahtuman alkua, joten suunnattiin porukalla Gaggui nimiseen kahvilaan. Kakku oli kyllä todella hyvä. Se oli joku lime-appelsiini-passion juustokakku ja kaunis sydänkaakao tarjoiltiin ehkä minun makuun aavistuksen liian haaleana, vaikka hyvää oli sekin.

Sen jälkeen kävin heittämässä tavarat Turun Holiday Inn hotelliin, jonka olin varannut yhdessä Pitkät kynnet -blogin Viven ja Meikkibeibi Niinan kanssa. Hotelli oli kyllä todella kiva ja ihanasti meille oli varattu huoneeseen kupit ja vedenkeitin teetä ja kahvia varten.

Hotellilta suuntasin sitten tapahtumapaikalle Ravintola Kouluun ja voi mikä ihana kihinä oli mennä paikanpäälle! Tilat olivat upeat ja tunnelma heti alkuunsa kutkuttavan jännä. Niin paljon ihania samanhenkisiä ihmisiä! Ohjelma alkoi ruokailulla ja voi että miten ruoka olikin hyvää! Ruoan jälkeen IDUNin esittelijä kertoi meille tuotesarjasta. Olinkin jo kauneusmessuilla käynyt sarjaan tutustumassa, mutta uutta oli se, että sarjaan oli juuri saatu kynsilakat, joista mekin saatiin näytteet goodiebagissa.

IDUNIn jälkeen L’Orealin edustaja kertoi meille Essiestä. En ollutkaan aiemmin tutustunut sarjaan sen tarkemmin, joten jotain uutta tietoa tuli sieltäkin. Edustaja kertoi esimerkiksi, että Essiellä on n. 900 eri sävyä kynsilakoissaan. Suomessa näistä tosin on vain n. 70 ja siihen päälle kausisävyt. Essieltä saatiinkin goodiebagissä kokonaien kevätkokoelma kynsilakkoja! Paikalla oli myös Essien lakkauspiste, mutta olin itse lakannut kynnet juuri edellisenä iltana, niin en sitten mennyt niitä uudestaan lakkauttamaan.

Salla ja Annie kynsienlakkauksessa

Essien jälkeen oli arvontaa ja sen jälkeen kaikkien odottama Tigimies. Tigimies eli Warehousen Mikko kertoi meille tulevan kesän hiustrendeistä ja tekipä siinä Fantazya -blogin Janetille ihanan suttuletin! Letit ovat kuulemma tänäkin kesänä hittijuttu, samoin rokkaava rikottu hius sekä 70-luku näkyy hiuksissa.

Tilaisuus lähestyi loppuaan ja saatiin kaikki viemisiksi superiso goodiebag. Goodiebag olikin kyllä painonsa verran ihanaa kosmetiikkaa ja heti kun tilaisuudesta lähdin niin levittelin bagin sisällön hotellin sängylle.

Kaikkea ihanaa siis saatiin taas! Bagissa oli vain pari minulle ennestään tuttua tuotetta, joten paaaaljon paljon tulee uutta testattavaa. Kiitos sponsoreille tästä upeasta goodiebagista. Goodiebagin sponsorit näkyvät alla olevassa kuvassa!

Sponsorit

Illalla mentiin vielä pienemmällä porukalla ensin käymään yksillä Cup & Pint nimisessä kahvilabaarissa ja siitä sitten jatkettiin vielä syömään Morrison’s nimiseen ravintolaan. Ai että miten olin mukavaa keskustella kosmetiikasta ilman, että kenelläkään olisi käynyt aika pitkäksi. Syönnin jälkeen lähdin nukkumaan hotellihuoneeseen, sillä tiesin että seuraavana päivänä olisi taas rankka matka edessä.

Morrison’sin pekonihamppari

Seuraavana aamuna päästiin nauttimaan upeasta hotelliaamupalasta, joka on ehdottomasti hotelliöiden paras juttu! Aamupalan jälkeen pitikin sitten lähteä taas kotimatkalle ja jälleen kerran junassa seuranani oli Polish This! -blogin Annie sekä Katjamaria -blogista Katja Maria! 😀 Pieksämäellä vaihdettiin junaa ja saatiin seuraksi vielä pikkuinen leppäkerttu! Pitkän matkan jälkeen oli ihanaa kotona käydä saunassa ja sainpa iltapalaksi vielä pannariakin!

Hotelliaamupalaa

Kiitokset hirveästi ihanille järjestäjille ja kaikille mukana olleille kollegoille! Kyllä oli taas aivan mahtava päivä ja nautin joka hetkestä! Suurin vetovastuu miitistä oli Nonnula -blogin Jonnalla, jolle oltiinkin sitten yhteistuumin muiden bloggaajien kanssa hankittu pieni lahja kaikesta tästä ahertamisesta! 🙂 Kiitos vielä kerran!